malinleonsmamma.blogg.se

Mamma till Leon Skriver om vardags livet

Planerar och vad ska man äta

Publicerad 2015-05-22 08:32:24 i Allmänt,

Hur snabbt går inte veckorna?! 
Tyckte nyss det va fredag, så är det nu fredag igen ☺️
Fredag är bra dag, det betyder att både jag och leffe är hemma hela helgen, massa mys! 

Den här veckan har vi börjat planera inför leons dop den 6/6, träffade prästen i onsdags och i går lämnande jag in dop klänningen för att brodera namn och datum på ( har en klänning som gått i arv i över 60 år ) sen har vi börja planerat vad vi ska baka och sen allt som behöver köpas... Så nästa vecka tänkte jag börja baka så man slipper stressa sista veckan! 
Så nu känns det mesta med dopet under kontroll ;) 

Annars idag ska vi ha en för oss typiskt fredag kväll, vi brukar ofta köpa någon godare mat, som redan är färdig för att vi ska slippa laga något och kan mysa mer. Det är något vi båda värdesätter mycket så ingen behöver stå själv i köket trött efter en lång vecka. 
I helgen ska vi även åka och införskaffa lite leksaker till Leon då man märker att han vill ha lite mer att titta på och även greppa i, leksaker är inget han har i överflöd, tvärt om knappt några 🙈



Bjuder på en liten bild på Leon med sin älskade "krafse" som han absolut inte kan sova utan ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Malin är 28år bor i sthlm. Gift med min man Leffe. 28 Februari föddes vår son Leon Har även hunden Doris 6 år

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela