malinleonsmamma.blogg.se

Mamma till Leon Skriver om vardags livet

Mamma träff

Publicerad 2015-05-26 21:51:34 i Allmänt,

Vilken mysig dag jag och Leon har haft i dag! 
Vi började morgonen med sovmorgon till kl 8,30 och en väldigt bra natt på det ( sov 19-23 23,30-5 5-8,30) så kände oss riktigt utvilade! 
Vi har äntligen börja få in våra morgon rutiner, vilket är super skönt.
Vi börjar med att amma i sängen, så mysigt att bara ligga och halvakna båda två och mysa, sen går vi upp, tvättar av Leon och klär på honom. Efter det så brukar jag lägga honom i babygymet eller sin mamaroo och då passar jag på att äta lite frukost. Sen efter ca 30 min börjar han bli trött igen och jag lägger hon i sin säng och då brukar han sova allt från 1-3 timmar och då passar jag på att duscha/ plocka hemma och planera för dagen..
I dag hade vi en in planderad promenad med några från mammagruppen :) 
Super mysigt att träffa mammor med bebisar i samma ålder! 
Vart en lång promenad ända bort till ålsten för att äta glas och prata om lite allt möjligt, super mysig dag då solen visade sig en hel del. 
Sen efter promenaden kom min syster, hennes mamma och lilla William på besök, då vart det massa fika och dom fick gosa bebis ;) 
Sen rullade kvällen på och nu sover Leon igen, lite senare än vanligt men ändå inom rimlig tid ;)
Hur gör ni med era små, har ni några rutiner för läggning/vila? Skulle vara roligt att höra hur andra gör! 
Bjuder på en bild på en sovande skönhet 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Malin är 28år bor i sthlm. Gift med min man Leffe. 28 Februari föddes vår son Leon Har även hunden Doris 6 år

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela