malinleonsmamma.blogg.se

Mamma till Leon Skriver om vardags livet

Här igen

Publicerad 2015-05-17 10:34:23 i Allmänt,

Efter en liten blogg paus är jag nu här igen ;) 

Den senaste tiden har vi mest bara levt livet och njutit av dagarna ;) 

Så idag tänkte jag mest båda på lite fotobomb, lekte lite med kameran i morse ;) älskar man att fotta motivet så är det svår att sluta!


Så mysigt att sitta fotta den här Godingen 😍




Mina älskade killar ❤️
tvungen att lägga in en bild på min prinsessa också 😍
Så där har ni lite att titta på ;) men kika in här lite oftare nu så ska jag börja uppdatar mer :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Malin är 28år bor i sthlm. Gift med min man Leffe. 28 Februari föddes vår son Leon Har även hunden Doris 6 år

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela