malinleonsmamma.blogg.se

Mamma till Leon Skriver om vardags livet

Välkommen

Publicerad 2015-03-23 21:56:00 i Allmänt,

hej jag heter Malin är mamma till lilla Leon.
jag tänkte jag skulle börja blogga lite om min vardag som mamma till Leon.
Till er som inte känner mig sen inna så kommer lite kort info.
jag  heter Malin är 27 år, gift med min man leffe och tillsammans har vi vår son Leon som föddes den 28 februari 2015.
vi har även hunden Doris som vi delar med min mamma, och även Doris kommer vara en stor del av bloggen.
kan även nämna att jag är dyslektiker så inte alla språkpoliser går i taket över min stavning..
välokomen att följa min vardag som nybliven mamma! 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nitan

Publicerad 2015-03-24 06:25:21

Kul med en blogg om vardagslivet...med en liten bebis...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Malin är 28år bor i sthlm. Gift med min man Leffe. 28 Februari föddes vår son Leon Har även hunden Doris 6 år

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela