malinleonsmamma.blogg.se

Mamma till Leon Skriver om vardags livet

Otroligt bortskämd

Publicerad 2015-03-29 00:35:00 i Allmänt,

Igår var det min födelsedag, inget jag tyckte va så viktigt att fira!
Brukar alltid bjuda hem släkten på middag och sen styra upp en mysig tjejmiddag.. Men eftersom Leon inte är mer än 4veckor känns det inte som jag riktigt har verken tiden eller orken till något sånt.
Vi bor väldigt litet (2a 47 kvm) och nu när vi har en liten bebis har vi även en hel del extra möbler/saker så väldigt ont om plats för många gäster samtidigt, så därför bestämde jag mig för att bjuda på middag hemma hos min mamma och bonuspappa. Bjöd även över min moster och kusin.
Dom bor i hus så jag lyxade till det med att grilla vilket var uppskattad från alla.
Jag vart väldigt bortskämd med presenter, hade önskat mig bidrag till en plånbok vilket jag fick och mycket mer än jag hade trott!
Men när jag kom hem så fick jag även packet av mina två killar :) gissa om jag blev förvånadnär jag öppnar och ser att det är en michaelkors plånbok som jag önskat mig bidrag till! Han är inte riktigt klok! Men han tyckte att jag var värld den..
Så för pengarna jag fick får det bli ett par fredperry skor jag sätt och blivit kär i :D

Så idag har firandet forsatt, vi firade att vår älskade son blev en hel månad i dag!! Var tar tiden vägen?!
Han vart bortskämd av sin mormor med tvåpjamaser, en leksak och ett par super söta tofflor från polarn och pyret! Av sin gammalmoderat fick han två par super söta strumpor.
Vi åkte en sväng till leons farmor och där vart jag och min svägerska som också fyllt år mer firade med paket och fika, som avslutades med en promenad.

Men dagen var inte slut där! Utan hemma väntade min vän Tina som kom och lagade mat till oss och sen vart jag ordentligt bortskämd!
Ansiktet piling, handmassag och vanlig massage. Sen fick jag massa lyxiga krämer, skvallertidning och en skön tränings tröja.
Hon sa att det var mamma lyx och det va helt underbart och jag känner mig otroligt avslappnad.
Och som det inte var nog med det så plingade det plötsligt på dörren, där står min vän Johanna ( hon är som min syster) och ville bara komma och ge mig presenter?! Men vad har jag gjort för att förtjäna allt detta? Blev så glad när hon kom för hon jobbar väldigt mycket och jag har inte hunnit träffa henne så mycket den sista tiden.. Jag fick en super fin sport-bh och en jätte skön träningstrenden :D jag har så fina vänner!

Så jag som inte skulle fira min födelsedag i år har blivit väldigt firad och i morgon blir det mer.
Min lillebror, lillasyster, pappa och Rosanna kommer och firar mig i morgon så nu är det dag att sova!

Kommentarer

Postat av: Nitan

Publicerad 2015-03-31 21:54:12

Jisses vad du blev firad...det är du värd...efter vad du och din kropp gått igenom....grattis mamma Malin

Postat av: Nitan

Publicerad 2015-03-31 21:54:23

Jisses vad du blev firad...det är du värd...efter vad du och din kropp gått igenom....grattis mamma Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Malin är 28år bor i sthlm. Gift med min man Leffe. 28 Februari föddes vår son Leon Har även hunden Doris 6 år

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela