malinleonsmamma.blogg.se

Mamma till Leon Skriver om vardags livet

BVC och vaken natt

Publicerad 2015-03-24 15:30:36 i Allmänt,

I natt var första natten lilla prinsen inte ville sova.. 
Han hade så ont i magen stakarn :( han var vaken 2 timmar sov 30 min och sen vaken 4 timmar till.. Försökte massera magen och upp och gunga men inget hjälpte.
Så i dag känner jag mig inte så pigg, men ska absolut inte klaga då han oftast sover 3 timmar äter och sover 3 till ;) 

Kl 11,30 hade vi BVC tid, vi var ju uppe mycket tidigare så vi tog en promenad så Leon skulle få somna en liten stund, så att sitta i bärselen på mammas mage och då var han nöjd! 
Så efter han hade somnat gick vi in igen la honom i den bästa uppfinningen "mamma roo" kan säga att det är dom bästa investerad pengarna! 
Där låg han nöjt medans jag åt frukost.

Sen tog vi en promenad till BVC för vägning. Och nu har han äntligen börjat öka i vikt ordentligt nu ligger han stadigt på 2890g :D 
Vi pratade även om han mage som har vart lite orlig dom senaste dagarna med mycket magknip och kom fram till att vi ska pröva ge sempers magdroppar och minifom. Så ska pröva det en vecka och sen se hur det blir. Någon som har prövat detta på sina barn? 

Kommentarer

Postat av: Celf

Publicerad 2015-03-24 20:13:17

Ska bli så kul & följa din blogg! :)
Som jag rekommenderade miniform & Semper,testa deras (D-vitamin & olja i ett) och sluta med D droppar från BVC,många som fått ont av dom! :)
Annars funkar dom två jätte bra för mag besvär! 😊

Svar: Så roligt att du vill följa och läsa om vår vardag 😍 jag hade för mig att det var just dom du tipsade om ;)
Malin None

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-26 19:08:08

😉😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Malin är 28år bor i sthlm. Gift med min man Leffe. 28 Februari föddes vår son Leon Har även hunden Doris 6 år

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela