malinleonsmamma.blogg.se

Mamma till Leon Skriver om vardags livet

Vår påsk

Publicerad 2015-04-03 20:12:38 i Allmänt,

Långfredag idag och vi har vart på mamma och Peters land för att hjälpa till att få bort allt brote som blivit efter deras badrumsrenovering.. Peter har fått ett diskbråck som blivit riktigt illa och väntar på operation så han är nästan sängliggande, sen min mamma som kämpar på trots sina nervskador i armarna.. Så självklart vill man hjälpa till så mycket man kan! Så det Vart två vänder till soptippen och sen fylla släpet en tredje gång som vi inte han med innan dom stängde.
Efter det bjöds vi på en god påskmiddag med grillat kött och massa tillbehör.
Jag och Leon bestämde oss för att stanna kvar en natt, vilket leffe också hade velat gjort men min bror och Rosanna hade åkt med oss ut så dom ville ju självklart åka hem.
Men leffe kan få lite egen tid i kväll med lite tv-spel :) 

Så i morgon kommer han och hämtar oss och vi ska åka till leons farmor på lite påskmiddag. 
Sen flyter påsken på och snart är det vardag igen.

Leon sov riktigt bra i natt men istället bestämde sig min hund för att det var morgon kl 5 så upp och ut med henne för att sen in och sova till kl 8 riktig lyx  ;) 
Nä nu blir det lite fredagsmys med massa påskgodis och lets dance 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Malin är 28år bor i sthlm. Gift med min man Leffe. 28 Februari föddes vår son Leon Har även hunden Doris 6 år

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela