malinleonsmamma.blogg.se

Mamma till Leon Skriver om vardags livet

Vår måndag

Publicerad 2015-04-14 09:51:56 i Allmänt,

I dag började jag, Leon och Doris dagen med att köra till en gammal kollega ute i Vallentuna. Hon hade vart så snäll och plockat ihop massa barn kläder som vi fick, tack snälla Susanne :D 
Efter det så flöt dagen på och sen på eftermiddagen åkte vi och hämtade min mamma och drog med henne till kista.
Min älskade AirMaxskor hade gått sönder under mindre än ett års användning :( 

Jätte konstigt att dom bara har spruckit upp sådär :( 
Så jag åkte till butiken där jag köpt dom och dom va super snälla och trevliga som fick reklamera dom utan problem! 
Men jag kunde inte få pengarna tillbaka eftersom det ändå gått 11 månader och det förstår jag också. Så jag skulle kolla ut nya skor men dom hade inga AirMaxs som föll mig i smaken så fick bli ett par nikefreerun i stället ;) 
Älskar färgen på mina nya skor, man blir glad av att titta på dom.. 
Och när jag var där så hittade jag ett par Nike airmax i storlek 19  som var nersatta från 549 till 199 så dom kunde jag inte gå ifrån 🙈
Leon fick även strumpor av sin mormor, tack verkligen välbehövligt då det är svårt att hitta några som passar han smala fötter..


Hur söta är inte dessa?! Blir nog perfekta till Leon nästa vår ;) 

Men han var ju tvungen att pröva dom redan nu, men somsagt måste växa i dom lite ;) 
Efter kista åkte vi hem.
Så efter middagen så började solen visa sig och jag bestämde mig för att ta mina nya skor och Leon på en långpromenad i det sköna vädret 

Hur härligt som helst! Och jag tror att promenaden gjorde susen för leon för han sov 22-02,30 super skönt för både honom och mig ;) 

Jaha i dag så rulle även dagen på, klockan ringde redan 7 för jag skulle till min allergiläkare på ks..
Jag tycker inte riktigt om att ta med Leon in på sjukhus, apotek osv där det finna risk för onödig baciller, visst han träffar säker på folk som är snoriga på tex ica men tycker att just såna utsatta ställen är onödig att ta med honom till om jag inte behöver. 
Så jag är otroligt glad över att min mamma kunde ta Leon medans jag är här, tack älskade mamma för att du alltid ställerupp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Malin är 28år bor i sthlm. Gift med min man Leffe. 28 Februari föddes vår son Leon Har även hunden Doris 6 år

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela