malinleonsmamma.blogg.se

Mamma till Leon Skriver om vardags livet

Lider med Leon

Publicerad 2015-04-10 16:45:48 i Allmänt,

Usch jag lider så med vår son! 
Han har så himla ont i magen och inget hjälpt :( 
I går skrek han så mycket att han tillslut tappade andan! Man känner sig så hjälplös när han har så ont och man inte kan göra annat änn att trösta och ge närhet.. 
Dom två senaste nätterna har han bara kommit tillro om han sovit på mitt bröst vilket leder till att jag Max sover 2-3 timmar totalt på en natt, men det är klart värt det om han kan få komma till ro..

Men idag slog jag på stort och duschade,fönade håret och la på lite smink, jäklar va mycket piggare man kände sig genast ;) lite ego måste man ju få vara.. Nä nu ska vi ta fredag med massa fredagsmys 😘

Kommentarer

Postat av: Celf

Publicerad 2015-04-14 10:01:45

Men stackars liten! :( hjälper inte Semper magdroppar,Semper D droppar och miniform? :/
❤️❤️❤️

Svar: Nej tyvärr hjälper ingen av dom 😢 så man känner sig helt hjälplös 😔
Malin None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Malin är 28år bor i sthlm. Gift med min man Leffe. 28 Februari föddes vår son Leon Har även hunden Doris 6 år

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela