malinleonsmamma.blogg.se

Mamma till Leon Skriver om vardags livet

Efter regn kommer solsken

Publicerad 2015-04-01 21:29:47 i Allmänt,

Idag har jag känt mig som en zombie.. Leon hade en riktig jobbig natt med massa magknip :( så det ända som gällde för att få honom lugn var att ligga på mitt bröst, vilket resulterade i att jag var vaken större delen av natten. Men vad gör man inte för att få sitt barn att må bra! Men när min prins vaknade i morse var han på sitt alra bästa humör och bjöd på ett stort leende och bara var väldigt söt, så det va helt klart värt den vakna natten.

Men morgonen vart ändå lite stressig, man tror alltid att man har så gott om tid men sen så rinner klockan iväg.
Jag skulle jämtarna moster kl 10 och gick upp kl 7 men det vart ändå att stressa på mot slutet, och är det något Leon inte tycker om är det när jag blir stressad för då blir han på sitt allra sämsta humör.
Så det är bäst att försöka behålla lugnet.
Men tillslut kom vi iväg och kom även fram 15 min tidigt ;)
Efter jag hämtat min moster åkte vi och hälsade på min mormor där vi även mött upp min mamma.
Min mormor bor på ett em efter som hon drabbats av den hemska sjukdomen altzimer :(..
Så efter vi hade fikat så var det dags att åka hemåt igen.

Jag och Leon tog en skön promenad med min mamma och åkte sen en sväng till leons farmor där vi stannade på midda.
Så ja den här dagen gick riktigt fort och i morgon är det redan skärtorsdag..
Hoppas ni haft en bra dag och att ni njutit av solen som visade sig en stund idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Malin är 28år bor i sthlm. Gift med min man Leffe. 28 Februari föddes vår son Leon Har även hunden Doris 6 år

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela